.
Select Page

Jedilnik

MESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 17.6.2024 DAN BREZ MESA 

ZAJTRK: sirova štručka (G, L, j)*, kakav (S, L), melona 

MALICA: kruh s semeni brez aditivov (G, l, j, o, s, ss), tunin namaz (R2, L), paprika, planinski čaj, marelica 

KOSILO: minjonska juha (G, J), sojin polpet (S, G, l, j, z, gs, ss, o, v), pire krompir (L), špinačna omaka (G, L), lubenica 

POP. MALICA: skuta s podloženim sadjem (L), črna bombeta (G, l, j, o, s, ss) 

TOREK, 18.6.2024 

ZAJTRK: žemlja (G, l, j, o,s, ss), puranja šunka, paradižnik, limonada, marelica 

MALICA: ovsen kruh (G, l, j, o, s,ss), maslo (L)*, marelična marmelada*, bela kava (L, G)*, jabolko 

KOSILO: svinjska pečenka, ajdova kaša*  z zelenjavo (L g), paradižnik v solati, maline IK 

POP. MALICA: buhtelj (G, J, L, o, s, ss), mleko (L) 

SREDA, 19.6.2024 

ZAJTRK: mlečni riž (L) – mleko*, jabolčna čežana, melona 

MALICA: bombeta s sezamom (G, SS, l, j, o, s), dimljena piščančja šunka, malinin čaj, paprika, nektarina 

KOSILO:  ribji brodet (R1, R2, Ž),  polenta (L, g), zelena solata s korenjem , sladoled lonček vanilija jagoda (L) 

POP. MALICA: presta brez soli (G, l, j, o, s, ss), jabolko 

ČETRTEK, 20.6.2024 

ZAJTRK: črn kruh (G)*, kisla smetana, korenje, kumare, planinski čaj 

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, a, o), mleko (L)*, banana* 

 KOSILO: bolonjska omaka – goveje meso (G)*, sirovi tortelini (G, L, J, s), zelje s koruzo, nektarina 

POP. MALICA: grozdje, ajdovo pecivo (G)* 

PETEK, 21.6.2024 

ZAJTRK: umešana jajca  (J), pisan kruh (G, l, j, o, s, ss),  šipkov čaj, paradižnik 

MALICA: makovka (G), sadni jogurt (L)*, sadje 

KOSILO: zelenjavna enolončnica s piščančjim mesom (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), kremna rezina (G, J, L, S, o) 

POP. MALICA: banana, paprika, korenje, kumare 

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

BREZMESNI JEDILNIK

PONEDELJEK, 17.6.2024 DAN BREZ MESA 

ZAJTRK: sirova štručka (G, L, j)*, kakav (S, L), melona 

MALICA: kruh s semeni brez aditivov (G, l, j, o, s, ss), tunin namaz (R2, L), paprika, planinski čaj, marelica 

KOSILO: minjonska juha (G, J), s sojin polpet (S, G, l, j, z, gs, ss, o, v), pire krompir (L), špinačna omaka (G, L), lubenica 

POP. MALICA: skuta s podloženim sadjem (L), črna bombeta (G, l, j, o, s, ss) 

TOREK, 18.6.2024 

ZAJTRK: žemlja (G, l, j, o,s, ss), zelenjavna pašteta, paradižnik, limonada, marelica 

MALICA: ovsen kruh (G, l, j, o, s,ss), maslo (L)*, marelična marmelada*, bela kava (L, G)*, jabolko 

KOSILO: ajdova kaša*  z zelenjavo in setanom (S, L, g), paradižnik v solati, maline IK 

POP. MALICA: buhtelj(G, J, L, o, s, ss), mleko (L) 

SREDA, 19.6.2024 

ZAJTRK: mlečni riž (L) – mleko*, jabolčna čežana, melona 

MALICA: bombeta s sezamom (G, SS, l, j, o, s), sir (L), malinin čaj, paprika, nektarina 

KOSILO:  ribji brodet (R1, R2, Ž), polenta (L, g), zelena solata s korenjem , sladoled lonček vanilija jagoda (L) 

POP. MALICA: presta brez soli (G, l, j, o, s, ss), jabolko 

ČETRTEK, 20.6.2024 

ZAJTRK: črn kruh (G)*, kisla smetana, korenje, kumare, planinski čaj 

MALICA: koruzni kosmiči brez dodanega sladkorja (G, a, o), mleko (L)*, banana* 

 KOSILO: špinačna omaka (G, L), sirovi tortelini (G, L, J, s), zelje s koruzo, nektarina 

POP. MALICA: grozdje, ajdovo pecivo (G)* 

PETEK, 21.6.2024 

ZAJTRK: umešana jajca  (J), pisan kruh (G, l, j, o, s, ss),  šipkov čaj, paradižnik 

MALICA: makovka (G), sadni jogurt (L)*, sadje  

KOSILO: zelenjavna enolončnica s stročnicami in  testeninami (G), ovsen kruh (G, l, j, o, s, ss), kremna rezina (G, J, L, S, o) 

POP. MALICA: banana, paprika, korenje, kumare 

*ekološka živila

Opomba: V kolikor ni mogoče zagotoviti ustreznih živil, si pridržujemo pravico do spremembe jedilnika.

DOBER TEK

Voda je na razpolago pri vseh obrokih.

DOBER TEK!

Alergeni (v oklepaju) z veliko črko so v sestavi, alergeni označeni z malo črko so lahko prisotni v sledovih. Za razlago oznak alergenov poglejte v tabelo 14. alergenov.

 

IZBRANA KAKOVOST shema kakovosti, namenjena kmetijskim pridelkom in živilom s posebnimi lastnostmi

Uživaj raznovrstno sadje in zelenjavo

Zelenjava je odličen vir vitaminov, mineralov in koristnih prehranskih vlaknin, hkrati pa vsebuje malo energije. Dnevno je priporočljivo pojesti več zelenjave kot sadja, ki običajno vsebuje več sladkorjev. Zelenjavo redno vključuj v vse obroke in na ta način razporedi vnos koristnih snovi skozi ves dan. V pomoč ti je lahko pravilo »5 na dan«, ki te spomni da dnevno zaužijete 5 različnih vrst zelenjave in /ali sadja, od tega vsaj 3 vrste zelenjave in dve vrsti sadja. Sadje in zelenjavo lahko izbiraš tudi po barvi, ki naj bo raznolika npr. zelen brokoli, belo cvetačo, oranžno korenje – s tem zaužiješ raznovrstne hranilne snovi, ki jih potrebuje tvoje telo. Skupaj je dnevno priporočljivo zaužiti več kot 400 g (0,4 kg) sadja in zelenjave.

Vir: Šolarji in mladostniki – Prehrana

Veliko strokovnih informacij o zdravem načinu prehranjevanja najdete na Nacionalnem portalu o hrani in prehrani: PREHRANA.SI.

Dostopnost